من فردا میخام برم. ۳۴ هفته و۳روز میشم🙈
برا منم ۳۴ گفت
برا سونو رشد دوبار باید یکی تا ۲۹هفته یکی ۳۴هفته
منم ۲۹هفته و۶روز رفتم دیروز دکتر بهم گفت باید از۳۱تا۳۴هفته بری سونو دیگه هفته جدید میرم
اخرین سونوتو کی دادی
تازگیا سونو رفتی چرا انقد دیر بیشتر 30هفته یا 31هفته میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.