دوستان دکتر من گفت برا سونو رشد ۳۴ هفته برم دیر نیست ؟؟

۶ پاسخ

من فردا میخام برم. ۳۴ هفته و۳روز میشم🙈

برا منم ۳۴ گفت

برا سونو رشد دوبار باید یکی تا ۲۹هفته یکی ۳۴هفته

منم ۲۹هفته و۶روز رفتم دیروز دکتر بهم گفت باید از۳۱تا۳۴هفته بری سونو دیگه هفته جدید میرم

اخرین سونوتو کی دادی

تازگیا سونو رفتی چرا انقد دیر بیشتر 30هفته یا 31هفته میرن

سوال های مرتبط