۱۰ پاسخ

گاهی آره

گاز گرفتن وحشتناککک و پرت کردننن😐😐

خیر بچه اگر زدن نبینه یاد نمیکیره

گاززززززز بعله

دست بزن نداره ولی جدیدا داره گاز یاد میگیره میاد الکی گاز میگیره من اخم میکنم بهش تا یادش بره

بله شدید

بله تا دلت بخواد

نه خداروشکککر

بلههههه دختره من تا میتونه گاز میگیره گاز میگمااا

دختر من اصلا دست بزن ندارع یبار رفتیم پیش بچه خواهرم همسنن اون خیلی برعکس خیلی میزنه اینم یاد گرفت انگار

سوال های مرتبط

مامان دیاناهدیه خدا مامان دیاناهدیه خدا ۲ سالگی