سایز صفر نخر هم خودت ازیت میشی هم بچه چون به سختی باید بکنی تنش که جایش در نیاد یک بخر صفر میچسبه بهشون لباس هرچیگشاد تربچه زود ترهم تپول میشه اینو دکتر گف
ببین بدو تولد انقدبچه نرم و ظریفه چهار کیلو هم باشه لباس نیوبورن میخای
یکی دودست برای یکی دوهفته اول بگیر
صفر تا سه ماه بخر ولی سایز صفر بیمارستانی نخر اونا فرق دارن قواره شون خیلی ریزه
بچه من 3100بود هنوزم ک هنوزه صفر میپوشه
من الان هم ک 4 کیلو شده هنوز صفر میپوشم تازه یه کمم آزاده براش
نه اصن صفر نگیر بچه من 2800بود صفر تا20روز اول تنش شد
اره من تا یک ماه پوشوندم دختر منم ۳۵۵۰ بود
خارجیا دقیقتر اونای که میگه 0 تا 3 ماه بگیر
تابستونه گرمه بذار آزاد باشه صفر نگیر، تجربه دوتا بچه دارم تو بیمارستان لباس میدن، دیدی بزرگه برو صفر بخر
دو مدل صفر داریم بعضی لباسا صفرش بزرگه بعضی لباسا صفرش کوچیکه
من اصلا صفر نمیخرم کلا
۱دست بیشتر نگیر.من بچم بیشتربود. چن روزی فقط تنش شد. الانم سایز۲تنش میدم راحته
من دخترم ۴۳روزشه هنوز لباسهای سایز صفروپوشک صفر داره....سایز یک تنش میکنم تولباس گم میشه بچم،اگه خدا بخواد تازه میخوام سایزپوشکش یک ببندم بعضی ازلباسای یک میپوشم براش
زیادی بلنده😂تو این عکس لباس سایز صفر پوشیدم براش
دخترم ۳۳۰۰ بود تا پنجاه روز تنش کردم
آره.
معمولا نه
پسر من که یک هم کیپش بود
مارک خارجی اره
من بچم الان نزدیک 5 کیلو هنوز سایز صفر تنش میکنم
برای یه ماه اول سایز صفر فقط استفاده میشه
بستگی به جسه شم داره
نه دختر من به دنیا اومد ۲۹۰۰ بود الان شده ۳۸۰۰ دیگه لباسا صفرش اندازش نیستن نهایت یکی دودست بیشتر نگیر
اره بچه من ۳۳۰۰ بود سایزش شد ۱ بزرگ بود براش
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.