یبار بزارید یکی ذوق شکمشو کنه😐😂
زیر همههه عکسای شکم میگن این نفخه بابا ولکنید بزارید عشق کنه
آخی چه نازه
کی بشه شکم منم بزرگ بشه😂😍
منم شونزده هفته اینه البته خیلیا گفتن نفخه ولی من این و یازده که از خواب پاشدم گرفتم و چون دیابت بارداری دارم رژیم غذایی رعایت میکنم و نفخ ندارم شکم دوممه ولی یه ذره هم شکم نداشتم از اولی😍الانم کیف شکممو وتکونای نی نی مو میبرم
منم شکم دارم اولش فکر مردم نفخه رفتم دکتر گفت نه عزیزم این شکم بارداریه،چون دوقلو دارم
با اجازه🥹🙏🏻
https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC
دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍
اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq
من اصلا وایمیسم شکم ندارم 😥
چ جالب منم هم هفته ی شمام ولی این شکمم نیست
ماشالا مامان به این شکم نفخه همش عزیزم جنین الان خیلی کوچیکه
بارداری اولته؟.
چی، شکمت بزرگه بچه اولته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.