مثبته درسته؟ 🥲

تصویر
۱۶ پاسخ

عزيزم سلام كدوم شركت مشغولي؟

مبارکه عزیزم

مبارکه

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه براتون

آخییییییی

مبارکه

بتا بالا هست حتمن برو سونو خدای نکرده خارج از رحم نباشه منم بتام بالا بود رفتم سونو فهمیدم خارج از رحم هست سریع عملم کردن

خیلی هم مثبت هست چند روز عقب انداختی بتا بالایی هم داری

بلی مبارکه

مباااارکه عزیزم

مبارکت باشه عزیزم بسلامتی بدنیا بیاد

چرا نمیخواستی عزیزم

ووی حامله اییییی میخاسی عزیزم؟مبارکه

بلههه مبارکهههه

آره، اقدام کردی یا اتفاقی شد؟

مبارکه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان نورا  و تودلی مامان نورا و تودلی هفته نهم بارداری
مامان مصطفی و الیاس مامان مصطفی و الیاس ۳ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی
مامان رستاو تودلی مامان رستاو تودلی ۳ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۳ سالگی
مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی
مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان ارین مامان ارین ۳ سالگی
مامان امیرعلی وفندوق مامان امیرعلی وفندوق هفته هفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان پوریا مامان پوریا ۴ سالگی
مامان حورا🧿 مامان حورا🧿 هفته سی‌وسوم بارداری