سلام این‌ازمایش مثبته؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

مبارکااااااا🤩

آره مثبته اما بتا پایین هست برو سونو ببین چند هفته هستی

اره مبارک باشه

اره مثبته فقط بتات خیلی پایینه مثلا باید همون روزی که پریود میشدی و نشدی این بتا میشد نه الان

اره مثبت اما بتا پایین

اره مثبته

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۳ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی
مامان ❤️ایلیا آریا❤️ مامان ❤️ایلیا آریا❤️ ۴ سالگی
مامان نورا  و تودلی مامان نورا و تودلی هفته نهم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مصطفی و الیاس مامان مصطفی و الیاس ۳ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ سالگی
مامان ارسلان🤱 مامان ارسلان🤱 هفته یازدهم بارداری
مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی