کیا عفونت معده دارت علایمتون‌چیع

۶ پاسخ

مامان من داشت بیشتر چیزارو که میخورد دل درد میگرفت نفخ میکرد

📣 درمان قطعی ریشه‌ای تمام  بیماری‌ها از جمله:
#مشکلات_گوارشی (یبوست، رفلاکس، زخم معده )، #مشکلات_زنان (تنبلی تخمدان، کیست تخمدان،کیست سینه، فیبروم، میوم، نامنظمی پریود، ترشح، عفونت ناباروری)، #مشکلات_آقایان(ناباروری، ضعف اسپرم، سردی جنسی، زودانزالی، پروستات، واریکوسل، بی میل جنسی و ضعف جسمانی.) #مشکلات_پوستی (جوش، لک، اگزما، سوختگی،)، میگرن و سردردهای مزمن، روماتیسم و دردهای مفصلی، مشکلات کلیوی و ادراری، استرس و بی‌خوابی، ضعف سیستم ایمنی و خستگی‌های مداوم، تیروئید، دیابت،تعیین جنسیت، فشار خون، چربی خون، غلظت خون، اضافه وزن، کمبود وزن
برای مشاوره رایگان و گرفتن لینک کانال به ایدی روبیکای من پیام بدید
ms_gharacheh
ایدی روبیکا
لطفا پیام میدید بگید که از برنامه گهواره پیام میدید

من دوساله درگیرمیکروب معده ام

نمیدونم چرا هی هر روز میخوای مریضی به خودت بچسبونی

من بعد از هر غذا درد شدید داشتم

من چند ماهه درگیر درد معده ام تشخیص دکتر عفونت بوده و شاید زخم معده آزمایش میرم پنجشنبه ببینم چه مرگمه کلا معده ام ورم میکنه استفراغ میکنن درد شدید میزنه به پشت کمرم و گاهی اوقات آروغ بدبو دارم اگه پرخوری کنم البته

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی