من 3 وعده اصلی صبحانه ناهار شام میدم
2 تا هم میان وعده یکی صبح یکی هم عصر بهش میدم
بعضی وقتا هم شب بعد شامش به مقدار خیلی کم میان وعده میدم
میان وعده هاشم معمولا میوه میدم
دکتر به من گفت از ۷ ماهگی اگه بچه غذا رو نخورد میتونی یه کوچولو زردچوبه و یه کوچولو آبلیمو اضافه کنی، اینو در نظر داشته باش که دکتر من به شدت سختگیره و دختر منم رفلاکس داره و من با احتیاط غذا رو شروع کردم، شمام امتحان کن شاید جواب داد، بعد هم ازین ماه میتونی کمکم غذای بافتدار شروع کنی، شاید اینجوری خوشش بیاد و بخوره
من صبح ها یه سوپ میذارم و همونو ناهار و شام براش سرو میکنم. حتما بافت دار و غلیظ آماده میکنم، همشو میخوره. البته دختر من کلا خوش اشتهاست🤭 این سوپ امروزش بود
سوپ با گوشت و قلم و هویج و یکم برنج و سیب زمینی
امروز تو سوپش یکم پیاز گذاشتم
یه روزایی همین ترکیبو با پای مرغ میزارم براشون
فرنی
حریره بادوم
میان وعده در روز یه وعده رو اواکادو یه دوع رو یا سیب یا گلابی یا طالبی میدم
در هفته دو سه روزشم یه قاشق کره و با نبات پودر شده بهش میدم واسه شکمش
من صبحونه فرنی کدو حلوایی دادم ناهار سوپ گوشت و سبزیجات دادم شامم ازش خورد ی وعده موز و ی وعده سرلاک هم دادم میان وعده
من پسرم از رشته سوپی بدش میاد یه روز درمیون براش
مرغ و هویج و سیب زمینی و پیاز کوچولو
گوشت و هویج و سیب زمینی پیاز
فقط میخوره به غیر این هرچی اضافه کنم نمیخوره دکترش گفت یکمی زردچوبه هم مجازه بزنی
غذا هر چقدر بدم میخوره ناهار هویج پلو. آبکی دادم خورد. نصفش مونده برا شامش. یکساعت پیشم سرلاک دادم خورد موزم دادم نخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.