۳ پاسخ

پزشک دختر من تاکید کرد تا یک سالگی اصلا اب میوه ندم حتی طییعی گفت خود میوه و سبزیجات و بخوره ولی اصلا آب نگیرید

در حد دو سه قاشق اشکال نداره

من گاهی میدم دوس داره

سوال های مرتبط