فکر میکنم با شکم بند بارداری باشه اگر شکم بند منم خریدم عالیه زیر شکم میبندی دیگه سر پای باشی غذا درست نیست کار داری اذیت نمیشی برا تو ماشین نشستن هم عالیه برو از لوازم تجهیزاتی بگیر من دیر گرفتم آخر هفت ماهگی بودم اگر زودتر بگیری خیلی خوبه
من از دوازده هفته خریدم استفاده میکنم
اگه راه میری یا کار خونه میکنی درد داری یکم
برات خوبه ببند
مخصوصا اگه زایمان دوم یا سومتع
من کمربند بارداری استفاده میکنم
مال بعد زایمانه.
نه از داروخانه بگیر..
من سزارین کرده بودم نمیتونم سرفه کنم یاراه برم شکمم دردمیکرد ..دکترم گفت حتماباید کمربندبگیری خیلی کمکم کرد ازاین چسبیابگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.