۴ پاسخ

نوع شیرخشک فک کنم مهم نباشه برااین ماه دوساعت ۹۰ تااوکیه البته اگه فقط شیرخشکیه

سه ماه ۹۰ میخوره عزیزم

سه ماهه نهایت 90تا بخوره

من بچم ۶ماهس هنوز فقط شبا ۱۲۰میخوره بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی