مامانا من این قسمت بدنم یهو میگیره خیلی دردش بده بنظرتون از چیه؟

تصویر
۲ پاسخ

منم دارم یه حالت گرفتگی عضله هست انگار فک کنم طبیعی باشه

وای منم انگار دارن تبر میزنن پشتم

سوال های مرتبط