۶ پاسخ

دکتر دخترم ک میگه نمیخواد، نظرش اینه بچه همین ک برنامه غذاییش غنی و سالم باشه بهتره، حتی اعتقادی ب مولتی نداره میگه فقط شربتd والسلام

تمرکز رو بالا میبره میگن
من خودمم باید قرصشو بگیرم مصرف کنم بخاطر مو هام

والا من تا حالا سه تا شیشه با نظر دکتر داده بخاطر تاخیر گفتار پسرم هیچ تاثیری نداشته

نه واقعا تاثیر مدتها میبینی ولی سالی یبارشربتشو بهش بده

اره خیلی تاثیر داره.

تاثیرش تا همون زمانیه که بهش میدید؟ یعنی بعدش باز افت میکنه؟ژ و این که بچه انرژیش بالا نمیره؟ اخه دختر من همینجوریش هایپره

سوال های مرتبط

مامان یه فرشته ناز 🥰 مامان یه فرشته ناز 🥰 ۳ سالگی