۳ پاسخ

اون خلط نیس بچه رفلاکس پنهان داره شیر برمیگرده تو بینیاش براهمون اینجوری میشه مخصوصا صبحا یا از خواب بیدار میشه بیشتره میبری دکتر بت ی اسپری بینی میده اگ لازم باشه دارو رفلاکس وقتی اسپری بزنی اون خسخس خوب میشه

قفسه سینش پشت کتفش با وازلین ماساژ بده پنبه بزار روسینش گرم بمونه البته اگر خلط از سرماخوردگی باشه اگه چیز دیگه باشه راهکار نمیدونم

عزیزم دیگه فقط باید ببری دکتر من بردم دیروز بهش پلارژین و سفیکسیم ۱۰۰ و قطره بتامتازون برا دماغش داد

سوال های مرتبط

مامان زهرا بابک مامان زهرا بابک ۵ ماهگی