۳ پاسخ

اینو از داروخانه بگیر با ماست بده بخوره

تصویر

بدون هیچ علائمی اگر هست و ابریزش دهن داره دندونه بهش کته. پودر سنجد و موز بده سفتش کنه

برای اسهال معمولا موز خوبه ...برنج کته با سیب زمینی...پودر سنجد‌...آبمیوه و هله و هوله و اینجور چیزا هم نباید بدین

سوال های مرتبط

مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان دلوین ❤️ مامان دلوین ❤️ ۱ سالگی