دختر منم همین طوراس فک کنم
دختر منم بردم باید ۹۵ بود ۹۴
پسر من قدش کم بود دکترش بهش شربت ویتارژین داد الان قدش 102 هست..... تو دوماه اول ک بهش دادم 5 سانت اضاف کرد
پسر من سه سالگی ۹۰ بود ژنتیک عزیزم من بعد از کلی حرص خوردن فهمیدم کاری از من ساخته نیست
ببر پیش متخصص کودکان یا تغذیه و غدد
براش چکاپ بنویسن بعد دارو میدن تحت نظر باشه ببین روند رشدش تغییری میکنه یا نه
پسر من ۹۱ بهداشت گفت اوکیه
مال من۸۵,🥹
پسرمن ۹۱😐
پسر منم کم بود شربت کلسیم نوشته
دختر منم ۹۴با وزن ۱۲نیم
دختر منم قد و وزنش کم بود ، بردم دکتر آزمایش داد گفت کم خونی داره ، براش شربت آهن، ویتامین دی و امگا۳ نوشت ، تااین لحظه که تغییری توش احساس نمیکنم
شربت ارژی پلاس عالیه
باید چند باشه؟
بله دکتر لیکو آپ داد به دختر من
ارژی پلاس بده
دختر منم وزن و قدش کم بود، بردمش متخصص آزمایش خون داد بهش دارو داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.