بهداشت خیلی عذر میخوام غلط کرده من دخترم قدش ۹۱بود بردم دکتر فوق تخصص گفت خوبه
پسر منم چند روز پیش بردم
قد ۹۳
وزن ۱۳۴۰۰
گفت خوبه
البته قد تولدش ۴۷_۴۸ بوده
تو گهواره هم کنگاه کنی از ۹۰تا ۹۷جزو رنج طبیعی هس
دختر من۹۶ الی ۹۷ بود اونمگفتن کمه 😑قد تولدش چند بوده ؟ دختر من قدش ۴۹ بود
من بردم ۳روز پیش قدش ۱۰۱ بود ولی وزنش ۱۳/۹۰۰ گفت کمه😔
پس چرا من ب دکترش میگم قدش کمه،میگه صبر کن تا ۴سالگی
منم دخترم قدش ۹۵ و وزنش ۱۴۱۰۰بود.دکتر گفت ۳ سانت قدش کمه حالا آزمایش نوشته انجام بدم ببینیم چیکار میشه کرد
پسر منم قدش 93 وزنش 12 گفت خوبه
کمه عزیزم فک کنم باید بالای ۹۴ باشه یعنی حداقل ش ۹۴ باشه
نمیدونم واقعا چششونه قبلا قدش بلند هم بود میگفتن خوبه الان هر کی رو میبری میگه وزنش کمه قدش کمه
برا دخترم ۱۳ کیلو و قدشم ۹۵ بود گفت کمهه
شربت بخر بده از اینایی که مخصوص قد
زمان تولد قد و وزنش چقدر بود ؟
بله عزیزم متاسفانه خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.