اندونسترون عالیه
عزیزم دمیترون بخور دکتر داده
دکتر سر پسرم بهم اندامین داد میخوردم
اگه بتونی به زور یه بار سیرابی بخوری خوب میشه تهوع.خودت نپز که حالت بد نشه.چای زنجبیلم خوبه
قرص دمیترون بگیر خوب میشی ارزونم هسن میتونی بخری
سر خود نمیتونی قرص بخوری ک
برو دکتر سرم بزن خیلی خوب میشی منم مثل تو بودم از وقتی سرم خوردم خیلی بهترم بگو بارداری به دکترت حتما
سرم بزن درمانگاه
قرص b6بخور منم دارم بهتر شدم
چوب شور عالیه
برو بیمارستان سرم بزن
آره منم بیچاره کرده حالت تهوع مدام حالت تهوع دارم
اوخی خدا صبرت بده چیز ترش بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.