دیگه دارم میمیرم میخوام قرص بخورم حالت تهوع داره منو میکشه😭😭😭😭😭😭

۱۲ پاسخ

اندونسترون عالیه

عزیزم دمیترون بخور دکتر داده

دکتر سر پسرم بهم اندامین داد میخوردم

اگه بتونی به زور یه بار سیرابی بخوری خوب میشه تهوع.خودت نپز که حالت بد نشه.چای زنجبیلم خوبه

قرص دمیترون بگیر خوب میشی ارزونم هسن میتونی بخری

سر خود نمیتونی قرص بخوری ک
برو دکتر سرم بزن خیلی خوب میشی منم مثل تو بودم از وقتی سرم خوردم خیلی بهترم بگو بارداری به دکترت حتما

سرم بزن درمانگاه

قرص b6بخور منم دارم بهتر شدم

چوب شور عالیه

برو بیمارستان سرم بزن

آره منم بیچاره کرده حالت تهوع مدام حالت تهوع دارم

اوخی خدا صبرت بده چیز ترش بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق خان🫧💛 مامان فندق خان🫧💛 ۶ ماهگی
مامان آیه🌱🩷 مامان آیه🌱🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری