من دارم از حالت تهوع میمیرم ب ۶ خربدم بخورم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

ولی به دکترت بگو حتما

منم همینو میخورم

سرخود هیچی نخور با دکتر مشورت کن

برای من جواب نداد وگرنه خوبه مشکلی نداره

آره بی ضررترین b6 روزی سه تا برام مم جواب نداد که متوکلوپرامید میخورم خوبه

دمیترون بخور بدون عوارض برای تهوع بارداری

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد