خیلی حالت تهوع دارم ی دمیترون بخورم اشکال نداره یا ب ۶

۳ پاسخ

ب 6 دیر اثر میذاره
من دکترم گفت هر دوازده ساعت یکی بخور به مرور اثرش و گذاشت و روی من جواب داد بعد دو سه روز خوردن حالم بهتر بود
ب 6 اصلا مشکلی نداره بخورین

ب ۶.

ب۶بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری