خانما خیلی حالت تهوع دارم خیلی زیاد میتونم ب ۶ بخورم دیگ نه؟

۶ پاسخ

قرص دمیترون بخور

اره به من دکتر گف بکی صبح یکی شب
نسبتا خوب بود ولی گف به محض اینکه بهتر سدی قطع کن

ب ۶ نیم ساعت قبل غذا باید بخوری گلم🌺
منم خیلی حالم بد بود تا الان گلاب به روت بالا آوردم سرحال شدم...

من به ب6حساسیت داشتم 😕

اره بخور امپولشم میتونی بزنی

اره میتونی قرص تهوع هم میتونی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری