کسی تجربه زایمان توی بیمارستان ۱۷شهریور مشهد رو داره؟

۴ پاسخ

من بچه ام یهو چرخید انقدر ماساژ دادن و کمک کردن حتی موقع زایمان جون نداشتم کمک کردن بدنیا بیاد ، پرسنل نظافت عالی بود چند بار تختم را ملحفه تمیز گذاشتن چون کیسه ابم را اونجا دکتر ترکوند ولی یکساعت اخر درد داشتم یکم بیشتر از پریودی

من پسر اولم رفتم و عالی بود با اینکه شب شلوغی بود ولی خیلی صبور بودن
دکترم هم بدرانلو بود
از 30 هفته هم میرم پیش خودش انشالله که بیاد اون تایم

آ منم میخوام بدونم چجوری هست

اک داشتن ب منم بگو

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی