مامانا چرا ناف درد شدید گرفتم طبیعیه

۵ پاسخ

وای خدای من .هر دفعه. باید یه درد جدید رو
تجربه کنیم.
منکه الان سه شبه انگار دنده هامو دارن میشکنن😭😭

من ایستاده هستم تو نافم میسوزه

اگر مثلا دراز میکشی یا میشینی یا راه میری دردش تغییر نمیکنه به دکترت بگو ولی اگر تغییر میکنه بخاطر کشش عضلاته منم چند بار درد گرفت حتی سونو هم رفتم هیچی نبود، گاهی هم بچه اونجا لگد میزنه درد میگیره بعد خوب میشه

اگه تا فردا بهتر نشد بهتر به دکترت بگی

برو دکتر این هفته ها حتمال زایمان زودرس رو دارن

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آویناومهراد مامان آویناومهراد ۷ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۱ ماهگی