۵ پاسخ

ما ک مثلا تختمون کاور محافظ داشت کاور رو جمع کردم بشورم دیدم نم داده به تشک اعصابم خورد شد اینم از کاور ضداب

جوش شیرین بریز بذار نیم ساعت بمونه بعد جاروبرقی بکش

فک کنم بیرون واست بشورنش.یه محافظ بگیر خیلی خوبه

فک کنم باید بدی قالیشویی

هیچی با دستمال و سیف پاک کن خوشبو کننده بزنه شرایط شو داری بذار جلو افتاب

سوال های مرتبط