۳ پاسخ

عامل بیماری فقط باکتری یا ویروسه. سرما فقط میتونه مخاط رو غلیظ تر و زممینه رو برای فعالیت باکتری یا ویروس آماده تر کنه

سرما بیشتر باعث میشه بچه آبریزش بینی بگیره اصل مریضی عاملش ویروسه

ویروس خیلی شده تو سرما بوده سرما نخورده

سوال های مرتبط