سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
من برای دختر میپوشم سایز ۳۵
۵ماهکی ۷کیلو
اوکیه براش
من تنش میکنم بعضیاش قشنگ فیته
بعضیاش لش وایمیسته ولی ضایع نیست قشنگه رو تنش
6کیلو و خورده وزنشه
من برای دخترم الان استفاده میکنم یکم الان براش بزرگ ۶کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.