همه بچه ها همینن
نه عزیزم دختر منم همینطوره
بحران های دوسالگیه
دلوین ها چرا اینجوری هستن
دقیقا دختر من
من ک روزی ۱۰ ۱۵بار گریه میکنم.
منم کم اوردم
دقیقا انگار پرنسا رو تعریف کردی
هرچقدم سعی میکنم صبوری کنم ولی نمیشه ناخودآگاه داد میزنم دیگه سرش ولی اونم عین خیالش نیست اصلا کار خودشو میکنه لج خودشو داره جیغ جیغ میکنه الکی گریه میکنه خودشو میزنه به زمین اصن یه ادا بازیا
یکی درمیون تاپیکا شده راجع به جیغ و داد و بی قراری بچه ها،خدا به دل همه مون صبر بده بتونیم بحران دوسالگی پشت سر بذاریم
واااای دخترمنم یه مدت اینجوری شده😭
دختر منم اینه خسته ام کرده آنقدر جیغ و گریه
عزیزم تنها نیستی دخترم منو به گریه میندازه همش بهونه های علکی موهامو می کشه گازم میگیره جیغ میزنه وخیلی چیزای دیگه
پی همه ی بچه ها همینطورن؟!واقعن درموندم کرده.دیگه دو هفته ست کلن میشینم پبشش و بازی میکنم تا کنتر بهونه گیری کنه
پسر منم امروز دوبار شدید گریه کرد یکبار کیف باباش رومیخواست یکبار سر اینکه من دارم فیلم میبینم فک نکنم مقتضای سنشون هست
🫠منم دارم دیوونه میشم
با اینکه نصف بیشتر مسئولیت هاش رو همسرم گرفته ولی من با همین حجم هم دارم دیوونه میشم تا همسرم بیاد خونه از سرکار دو دور دعوا کردیم منو پسرم
دختر منم اینجوریه ریده به روزگارم😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.