مامانا طبق تجربیاتتون آپتامیل بهتره یا نان؟

۱۳ پاسخ

من دخترم اپتامیل میخوره
به نان حساسیت نشون داد

عزیزم باید ببینی کدوم به بچت میوفته من اپتامیل اصلا به دخترم نساخت وقتی دادم با یبار چنان یبوست و دلدرد گرفت که زور میزد به خودش میپیچید یه ذوز و نیم دستشویی نکرد ولی نان که دادم ساعت روزی دو سه بار دستشویی میکرد وزن دهیشم خوب بود ولی خب متاسفانه دخترم رفلاکس گرفت الان ببلاک ای ار میدم

آپتامیل

نان خیلی سنگینه بنظرم بچه دل درد میگیره

علمیشو بهت میگم:
نان کربوهیدرات بیشتری داره وزن بیشتری ب بچه میده پس برای بچه های کم وزن گزینه ی بهتریه
آپتامیل مواد مغذی بیشتری داره به رشد و تکامل مغز بیشتر از نان کمک میکنه
حالا با توجه ب نیاز بچت انتخاب کن
من آپتامیل میدم

آپتامیل

پزشک پسرم بهم گفت بهترین شیر خشک شیر خشک اپتامیل هست البته اپتامیل خودش دو نوع هست
و بهم گفت تو شیر خشک های arبرای رفلاکسی ها شیر خشک تروویتال آر خیلی خوبه

آپتامیل
نان به مرور یبوست میاره براش
سوپرامیلم به کوچولوی من خوب ساخت

من اپتامیل میدم خیلی راضیم

اپتامیل
نان آهنش زیاده یکم سنگین تره

من روزها نان ای ار میدم شبها اپتامیل

اپتامیل

اپتامیل نان سنگیه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۹ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی