من دخترم اپتامیل میخوره
به نان حساسیت نشون داد
عزیزم باید ببینی کدوم به بچت میوفته من اپتامیل اصلا به دخترم نساخت وقتی دادم با یبار چنان یبوست و دلدرد گرفت که زور میزد به خودش میپیچید یه ذوز و نیم دستشویی نکرد ولی نان که دادم ساعت روزی دو سه بار دستشویی میکرد وزن دهیشم خوب بود ولی خب متاسفانه دخترم رفلاکس گرفت الان ببلاک ای ار میدم
آپتامیل
نان خیلی سنگینه بنظرم بچه دل درد میگیره
علمیشو بهت میگم:
نان کربوهیدرات بیشتری داره وزن بیشتری ب بچه میده پس برای بچه های کم وزن گزینه ی بهتریه
آپتامیل مواد مغذی بیشتری داره به رشد و تکامل مغز بیشتر از نان کمک میکنه
حالا با توجه ب نیاز بچت انتخاب کن
من آپتامیل میدم
آپتامیل
پزشک پسرم بهم گفت بهترین شیر خشک شیر خشک اپتامیل هست البته اپتامیل خودش دو نوع هست
و بهم گفت تو شیر خشک های arبرای رفلاکسی ها شیر خشک تروویتال آر خیلی خوبه
آپتامیل
نان به مرور یبوست میاره براش
سوپرامیلم به کوچولوی من خوب ساخت
من اپتامیل میدم خیلی راضیم
اپتامیل
نان آهنش زیاده یکم سنگین تره
من روزها نان ای ار میدم شبها اپتامیل
اپتامیل
اپتامیل نان سنگیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.