مامانا اپتامیل وزن دهیش بهتره یا نان؟

۵ پاسخ

نمی‌دونم فقط میدانم هیچ کدوم ایرانی نیست .برای اسرایئل بهش شیر خشک ایرانی بده که اگه بهش بسازه خیلی بهتره البته بازم نظر خودت مهم تره هر دو تاش برای شرکت نستله هست که یک برند اسرایلیه و سود فروش و خدمات دهیش می‌ره برای تولید جنگ افزار و سیستم نظامیشون متاسفانه ولی هم چنان یکی از بهترین برند های شناسایی شده تو ایران هست و مشتری های زیادی هم داره

من ببلاک میدم خوبه

نان بهتره ولی به هرکسی نمیسازه

نان ولی ب اکثر نوزادا نمیسازه

نان بهتره

سوال های مرتبط