مامانا وزن گیری نان ۱ بهتره یا اپتامیل پرونوترا ؟‌

۲ پاسخ

من نان میدادم اصلا خوب نبود
البته باید امتحان کنی تا ببینی به بچه چی سازگاری داره همه مثل هم نیستن من اپتامیل پرونوترا میدم فعلا خوبه

من نان میدم راضیم آپتامیل پرونوترا هم مبگن خوبه ولی یکم سخت گیر میاد

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی