اپتامیل پرونوترا بهتره یا نان اوپتی؟؟

۶ پاسخ

من آپتامیل ساده و اچ آ میدم راضیم ازش

صددرصد اپتامیل

پسر من اپتامیل و نان را خیلی بالا میاره ولی سیمیلاک را نه!

نان وزن گیریش خوبه

نان به بچه ی من نساخت سنگين بود یبوست میشد

صد درصد اپتامیل ولی اگه ب بچت بسازه

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۳ ماهگی