اپتامیل بهتره یا نان؟

۱۱ پاسخ

نان خوبه عزیزم

خانما منظورتون اینه؟

تصویر

من آپتامیل پرونوترا میدم

آپتامیل میدم خوب بوده

نان من میداذم خوب بود تپلی میکنخ

من نان میدم خیلی خوب

اپتامیل خیلی سبکه نان خیلی سنگین
باید ب بچه بسازع نمیشه ک اینجوری گف

اپتامیل وزن دهیش خیلی خوبه برا دختر اولم ۱۷ماهشه ازاول پرونوترا دادم تپل مپل شدوبهش می‌ساخت حتی یبوست هم نمیکنه. حالا این دخترمم اپتامیل شروع کردم امیدوارم بهش بسازه

بنظر من آپتامیل بهتره
چون من خودم نان میدم
نان سنگینه برا بچه
میخام عوض کنم

من کمکی آپتامیل میدم راضی ام

اپتامیل خیلی بهتره طعمش هم نسب به نان خشمره تره

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۹ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۴ ماهگی