۳ پاسخ

اپتامیل میگن خیلی نزدیک به شیر مادره
طعم اونو میده
من اینو شنیدم

عزیزمممم اینکه ی نفر میگه بچه رو گشنگی ندید برای اینکه دلش میسوزه واسه نوزاد وگرنه مشکلی تو زندگیش نداره عقده ای هم نداره که بخواد سر بدبخت بیچاره ای مثل تو و امثال تو خالی کنه فقط دلش میسوزه چون بی چاره نوزاد
زبون بستس و گیر دیو صفت هاییی مثل تو و امثال تو میوفته
و اینکه تویی که به زورررر تو تاریکی شیرتو به بچت تحمیل میگنی مطمعنن توانایی خرید شیر خشک رو نداری
از این شیر خشک به درد نخور های ایرانی میگما مثل همین نان و اپتامیل 😂
وگرنه تو و امثال تو حتی تو خوابتونم نمیتونید شیر خشک خارجی بخرید
نه دلشو دارید نه توان مالیشو
ولی دختر من بهترینارو میپوشه میخوره و بازی میکنه همه وارداتی و اصل
البتههه تقصیر خودت نیستا تفصیر پدر مادر گدا گشنت هس که تو رو تو فقط و نداری به دنیا آوردن و تو هم ی گدا گشنه دیگه رو تولید کردی
دلم میسوزه واسه تو و امثال تو همچنین واسه بچه هاتون طفلکی ها
واقعا چرا اونایی که لیاقت مادر شدن و توان مالیشو ندارن خدا بهشون همچین فرشته هایی میده
و در اخر دهن کثیفت رو باز نکن هر چیزی رو تف بده بیرون اینجا خونه پدر مادر گدا گشنت نیس یهو ی نفر مثل من پیدا میشه کل زندگی کثیفتو برات تعریف میکنه
فقط بلدی تولید مثل کنی مثل حیونا که اصلا به فکر بچه و ایندشون نیستن
دلم میسوزه واست بدبختتتت بچه هات که نه اینده دارن نه پول دارن و مادری دارن که عقلم نداره بیچاره ها مامان بی عقللل عسل و یاس دهاتی خانوم 😉😄

آپتامیل همه نمونه هاش از بقیه شیرا بهتره چون به صورت خاص فراوری شده هیدرولیزه شده مواد معدنی بیشتر و اساسی تری توش اصلا قابل مقایسه نیست با شیرای دیگه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۹ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۴ ماهگی