سلام مامانا
شیرخشک نان بهتره یا اپتامیل؟

۵ پاسخ

ببین دو تاشون برند خوبین نمیشه با هم‌مقایسشون‌کرد باید ببینی چی به بچه‌میسازه من به پسرم دوتاش نساخت سوپرامیل دادم ولی نان بیشتر بچه ها دوس دارن بهشون میسازه

نان هر بچه ای باهاش سازش نداره اپتامیل سبک تره

من به دخترم جفتشو دادم حس میکنم وزن دهی اپتامیل بهتر بود

دوتاش خوبه ولی نان سبک تره

من ب پسرم نان میدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۶ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی