چون شیر خودتو میخوره طبیعیه عزیزم وزنشم ک نرماله بخاطر جثه بچهاس باهم فرق داره
پسر منم چهارماهگی ۷۵۰۰ بود ولی انگار ریز نشون میده ۶ ماهگی ۸۴۰۰ بود بازم تپلی نیست
ی نصیحت دوستانه بچتو با هیچکس مقایسه نکن از همین الان هر بچه ای یجوره سوای اینکه همه چیزاییش ک گفتی خوبه در اینده هم خودت اذیت میشی هم بچه یه مدت تو گهواره انگار وسواس گرفتم همه میگفتن بچه شما چیکار میکنه بچه من فلان و فلان میکنه همش میگفتم ینی بچه من مشکلی داره استرسی شدم تا اینکه بیخیال شدم و مقایسه و استرس گذاشتم کنار
دخترمن یکشنبه بردمش دکترش گفت ۵۸۰۰ شده تازه وزن پسرت خوبه ماشالله دخترمن ۴ ماهشه ۱۴ برج میشه ۵ ماه همش دارم حرص میخورم وزنش بیاد بالا
همه ایناییک گفتی دقیقا وزن ، تق و لق همشون پسر منه با این تفاوت که ۶ ماهشه🥲اما وزن تولدش کم بود دکترشم میگه همه بچه ها باهم متفاوتن اصلا دقت نکن
خوبه ک پسر من ۳ ماه نیم ۶۷۰۰ بود احتمالا ۴ ب همون ۷ تا ۷۱۰۰ برسه ک عالیه واقعا
خیلی هم خوبه وزنش دخترمن ۵.۳۰۰هسته
خب هنوز سنش خیلی کمه عزیزم
باید سعی کنی شیری استفاده کنی ک وزن دهیش عالیه
البته اگر شیرخشکیه
وزنش خوبه، درکل وضعیتش خوبه با چیزایی که گفتید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.