۸ پاسخ

چون شیر خودتو میخوره طبیعیه عزیزم وزنشم ک نرماله بخاطر جثه بچهاس باهم فرق داره
پسر منم چهارماهگی ۷۵۰۰ بود ولی انگار ریز نشون میده ۶ ماهگی ۸۴۰۰ بود بازم تپلی نیست

ی نصیحت دوستانه بچتو با هیچکس مقایسه نکن از همین الان هر بچه ای یجوره سوای اینکه همه چیزاییش ک گفتی خوبه در اینده هم خودت اذیت میشی هم بچه یه مدت تو گهواره انگار وسواس گرفتم همه میگفتن بچه شما چیکار میکنه بچه من فلان و فلان میکنه همش میگفتم ینی بچه من مشکلی داره استرسی شدم تا اینکه بیخیال شدم و مقایسه و استرس گذاشتم کنار

دخترمن یکشنبه بردمش دکترش گفت ۵۸۰۰ شده تازه وزن پسرت خوبه ماشالله دخترمن ۴ ماهشه ۱۴ برج میشه ۵ ماه همش دارم حرص میخورم وزنش بیاد بالا

همه ایناییک گفتی دقیقا وزن ، تق و لق همشون پسر منه با این تفاوت که ۶ ماهشه🥲اما وزن تولدش کم بود دکترشم میگه همه بچه ها باهم متفاوتن اصلا دقت نکن

خوبه ک پسر من ۳ ماه نیم ۶۷۰۰ بود احتمالا ۴ ب همون ۷ تا ۷۱۰۰ برسه ک عالیه واقعا

خیلی هم خوبه وزنش دخترمن ۵.۳۰۰هسته

خب هنوز سنش خیلی کمه عزیزم
باید سعی کنی شیری استفاده کنی ک وزن دهیش عالیه
البته اگر شیرخشکیه

وزنش خوبه، درکل وضعیتش خوبه با چیزایی که گفتید

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری