خانمای یزدی سونو ان تی کجا رفتین راضی بودین؟و هزینش چقدره؟

۳ پاسخ

دکترحجت
بدون بیمه
۳۶۰۰
بابیمه فکرکنم ۲۸۰۰میشد

ولی دکتر صنعتی هم رفتم
خیلی پسند ترم بود

من رفتم دکتر عقیلی
2 و خورده ای شد مرداد ماه پارسال

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری