پماد بزن هر چند بار دیش که میکنع
ببر دکتر
داخل واژنش؟ مگه بازه؟ برا دختر من باز نیس
هنگام جیش باش عفونت اداری ، اگر هم با آب دادن زیاد و شفاف بودن ادرار بازم ادامه داشت آزمایش لازمه
شاید عفونت داره ،آب عسل آبلیمو براش درست کنید ،آب هم زیاد بخوره پوشک هم نکنید، اگه بهتر نشد ببرید دکتر فردا تا آزمایش بنویسه براش
عفونت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.