۲ پاسخ

دقیقا منممم

من از 3،4 ماهگی دیگه احساس پر بودن نکردم چون بخاطر رفلاکس کم میخورد کم کم شیرم کم شد ولی همینم به زگر غذا و شیر افزا نگه داشتم چون اصلا شیر خشک نمیخوره حتی یه قطره یا تو خاب اصلاااا نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۴ ماهگی