خوشگله مبارکه
اره قنداق سوئیسی خیلی کاربردیه بچه تا دوسه ماه بغل کردنش سخته مگه فقط بااین که خیلی کارتو راحت میکنه
خوشگله عزیزم
اره بکار میاد تا دوماه ک بچه کوچیکه میذاری روش راحت بغلش میکنی
مبارک باشه قشنگه
بله به کار میاد بچه رو میزاری داخلش راحت دست کسی میدی ببینتش
خودت همینجور شیرش بدی کلا تا ۳ماهگی استفاده میشه
سلام ببخشید بچتون دختره یا پسر
ازهمشون بیشتر قنداق سویسی استفاده میشه
من شنیدم از همه مهم تر، قنداق سویسی هست، هم برای شیردهی هم برای وقتی که میخوای بچهرو بدی بقیه ببینن کاربردیه
قنداق سویسی از همش مهمتره،نوزاد خیلی کوچولوی و بدنش حساس باید بزاری تو اون بقلش کنی و اگه یکوقتی کسی خواست بغل کنه وگرنه اذییت میشه
خیلی طرحش قشنگه میشه بگی از کجا خریدی و قیمت؟ منم ازش خوشم اومد
خیلی قشنگه ست و چند گرفتین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.