مامانا من پسرمو واکسن نبردم هنوز خیلی میترسم🥲

۹ پاسخ

ببین عزیزم نهایت میخاد چی بشه؟؟تب و بیقراری و گریه و همش بخاد بغلت باشه،تازه این بدبینانشه😑شاید هیچکدوم ازینا ک گفتمو نداشته باشه و تموم بشه،همه ماها مثل ت استرس این واکسنو داشتیم ولی درآخر دیدیم ک چاره ای جز تزریق و روب رو شدن باهاش نیست👍

ای بابا ترس نداره که

بنظر من راحت ترین واکسنش بود
منم خیلی نگران بودم ولی خیلی سبک بود

نه عزیزم اونقدرا هم سنگین نیست من که بردم بچمو گفت هر شش ساعت بهش بده استامینوفن بعد گفت اگه دیدی قبل از اینکه شش ساعت بشه تب دوباره گرفت هر ۴ ساعت بهش بده

ببر.بالاخره که باید بزنی.ببر خودتو راحت کن.فوقش دوروز اذیت میشه.ولی بعدش هردوتون راحت میشین.نزدن یا دیر زدنش عوارضش بیشتره

نه اون همه هم سنگین نیست
دختر من اصلا نفهمید خیلی خوب بود فقط سر ۴ساعت پاراکید بده

به این فکر کن که برای خودش خوبه

ترس نداره که فوقش یروز درد میکشع فرداش خوبه خوبه

زیاد سخت نیست فردا ببر

سوال های مرتبط