۱۲ پاسخ

فکرکنم فقط منم که موافق تک فرزندی ام😐

من که خودم مخالفم بنظرم فاصله ۲ سال مناسبه باهم بزرگ شن همبازی بشن
همیشه به این فکر میکنم که من تا اخر عمر کنار بچم نیستم اگر بچم تنها شه به کی میخواد تکیه کنه حداقل یک خواهر یا برادری داشته باشه که بهش تکیه کنه و تنها نمونه

تا ابد تک فرزندی

عزیزم همه داستانتو خوندم چقد درد کشیدی چقد برات ناراحت شدم بخدا ‌ خدا این دردو به هیچکی نشون نده 😭

من تک فرزندم و اصلا راضی نیستم هیچوقت دوست نداشتم دخترم مثل خودم تنها باشه ولی تو این شرایط هیییچوقت ریسک بچه دوم رو قبول نمیکنم

تک فرزندی که واقعا بده من میخوام پسرم دوساله شد اقدام کنم البته که خب قطعا سختی داره ولی قرارم نیس خودخواه باشم و فقط بخاطر سختیش پسرمو از داشتن خواهر و برادر محروم کنم

بستگی داره بچت با دومی کناربیاد یا ن
دختر من ۵ سالشه خیلی حسادت میکنه ب برادرش خیلی اذیت میشم با اینکه توجهم بیشتر ب دخترمه تا پسرم.

با تک فرزندی خیلی مخالفم
فاصله سنی ۴ سال فک کنم خوب باشه بازم به خیلی چیزا بستگی داره ، بعضیا شاید شرایطشو داشته باشن بعد ۲ سالگی بچشون باردار بشن

اگه شرایط مالی و روحی داری یکی دیگه ام بیار وگرنه اشتباه با این تورم .فاصله سنیم تا قبل از مدرسه رفتن بچه اول دومی رو بیاری بهتره چون تو دوران مدرسه اذیت میشی من بچه هام ۵ سال تفاوت سنی دارن

من مخالف تک فرزندی هستم بچه چه گناهی داره تو این دنیا بی رحم بعداز من باباش تنها باشه حداقل یه خواهر یا برادر که کنارش باید داشته باشه
من خودم دوتا دختر دارم فاصله سنی هم 7سال

والا تو این اوضاع یه دونشم زیاده ولی کسی که خونه و ماشین از خودش داره و دستش به دهنش میرسه خوبه که دومی رو بیاره و بعدشم تمام جلوگیری سفت و سخت داشته باشه
من که اولیم دوسالش تموم شد باردار شدم خودم خواستم کاملا راضی ام خیلی باهم سرگرمن

اک فرزندی خیلی بده ولی با شرایط الان همون یدونه کافیه من دومیو اوردم تا الان کلی سختی کشیدم

سوال های مرتبط