آپتامیل ب دخترم نساخت ولی گیگوز بهش میدم از دو ماهگی وزن دهی هم خوبه
من گیگوز میدم هم خوشمزه س هم وزن دهی خوبی داره
من ب دخترم پرونوترا میدم سخت گیر میاد
فکر کنم گیگوز بیشتر پیدا میشه من گیگوز میدم و راضی بودم تا الان آپتامیلم اطلاعاتی ندارم
شما بیشتر چی برات مهم تره وزن گیری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.