۵ پاسخ

آپتامیل ب دخترم نساخت ولی گیگوز بهش میدم از دو ماهگی وزن دهی هم خوبه

من گیگوز میدم هم خوشمزه س هم وزن دهی خوبی داره

من ب دخترم پرونوترا میدم سخت گیر میاد

فکر کنم گیگوز بیشتر پیدا میشه من گیگوز میدم و راضی بودم تا الان آپتامیلم اطلاعاتی ندارم

شما بیشتر چی برات مهم تره وزن گیری؟

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی