ببین من خودم سزارین هستم ولی فکر میکنم طبیعی توی بیمارستان خصوصی با ماما همراه و دکتر خودت بالاسرت باشه از همش بهتره
متاسفانه فرهنگ سازی نشده و تبدیل به یه غول شده برامون ازجمله خودم که حتی به معاینه رو هم با جیغ تحمل کردم بعدشم پنیک شدم
من خودم سزارین و انتخاب کردم کیسه ابم پاره شد دکترمیگفت طبیعی راحت بدنیا میاد ولی فک کن از پایین هم قراره یه چاک بخوری و بخیه بزنن پس شکمو هم قراره ببرن و بخیه بزنن پس بهتره شکم پاره بشه ن افتادگی رحم میگیری ن درد میکشی ن بخیه پایین میخوری که بعدا عواقبش هست
طبیعی هر چقدم درد بکشی بعدش دیگه درد نداری.. ولی سزارین بعدش ک درد داری هیچ یه عضو از بدنت ک یه عمر نیازش داری رو هم نابود میکنه (کمرت) حالا عوارض طبیعیو میشه با دکتر رفتن درست کرد ولی سزارین هی کمرت درد میکنه جای اون سوزنه هی درد میکنه
🥹🥹دقیقا منم دنبال این سوالم مخصوصا ک زایمان اولمه و ترسوام
طبیعی باید حتما دکتر مامای حرفه ای باشه و حتما ماما همراه داشته باشی که بتونی دردارو کنترل کنی
عزیزم اونایی که سزارین کردن میگن سزارین خوبه اونایی که طبیعی بودن میگن طبیعی خوبه
این سوال جواب واحد نداره😁
من طبیعی بودم مامای همراه داشتم راضییم
سزارین خوبه
صادقانه طبیعی با آگاهی
من سزارین شدم ولی ب نظرم طبیعی خوبه اما بدونی بیمارستان یا دکتر امپول بزنن درد حس نکنی تا ۵ سانت میشه تحمل کرد بعدش سخته تحملش امپول بزنی خیلی خوبه طبیعی
من طبیعی کردم زجری کشیدم که تا آخر عمر یادم نمیره جنایته در حق بدن و روح و روانه
من سزارین کردم حین عمل با بی حسی اون تکون دادنا اذیتم کرد و در واقع استرس گرفتم اما بعدش اوکی بود دردم چون پمپ درد داشتم اذیت نشدم حتی اولین بار راه رفتنم خوب بود درد وحشتناک که میگفتن نداشت بعد عمل تا ۵ روز درد کمر و جای عمل داشتم که با شیاف کنترل شد و از روز دوم خودم راحت بدون کمک بلند میشدم و روز پنجم با شوهرم رفتم بیرون بعد یه هفته هم بخیه کشیدم و راحت تر شدم
جفتش سختیای خودشو داره ولی باید ببینی ادمی هستی که بتونی درد پریودی شدید رو تحمل کنی؟ یا ادمی هستی که میتونی تحمل تیغ کنی
من خودم درد پریودی هرچقدرم شدید باشه خوشترمه تا برم اتاق عمل.
و اینکه تجربه مامانا بخون اون بالا سرچ کن زایمان طبیعی یا سزارین چیزای جالبی میخونی
من خودم خواهرم سزارین شد در لحظه خوب بود به همه هم میگفت سزارین کنید عالیه فلان ولی بعد ۳ماه کمر دردش شروع شد الان ۱۲سال میگذره نمیتونه خم شه جارو برقی بذاره زمین یا سرما میخوره جا بخیهش با عطسه سرفه سوز میده
عضلات میان شکمیش هم اصلا نرفته داخل یعنی هرچی رژیم گرفت ورزش کرد گن بست هیچی به هیچی چندتا دکترم رفته گفتن شکمت که بزرگ شده بعدش عضلات نتونسه خودشو جمع کنه
ولی یه خواهر دیگم طبیعی بود ماماهمراه گرفت درد زایمان گرفت رفت بیمارستان اونم اومد کلی ورزش بهش داد امادگی لگنی پیدا کرد طوری زایمان کرد که خودش میگه نفهمیدم کی بچه اومد و راضی بود
هردو بده
چون علاجی ندارم.تهش باید بزاییم
البته سزارین تجربه نکردم ولی قطعاعمل جراحی سختیای خودشو داره طبیعی تجربه کردم
فقط میگم کاش میشد بچرو بلوتوثش کرد
راستش که هر دوش درد داره و سختی اسمش روشه دیگه زایمانه هر کدوم همسختی خودشو داره طبیعی قبل بدنیا اومدن سخته سزارین بعدش من خودم سزارینی هستم از طبیعی ترسیدم از این که نتونم زور بدم بچه بمونه توی کانال زایمان و خفه شه ترسیدم و رفتم سزارین تو بیین بدنت با کدوم ساز گار تره بالاخره هر کس بدن خودشو بهتر میشناسه
یعنی اینقد ک این سوال مطرح میشه دیگه🤧🤧🤧
فقط و فقط ب دل خودت ب شرایط بدنی خودت نگا کن حرف هیچکسم گوش نده تمام ترس مرسم بزار کنار
من طبیعی رو امتحان کردم و حاضر نیستم دوباره امتحانش کنم😂در کل بستگی داره بدن با بدن متفاوته
سزارین بهتره من درد طبیعی کشیدم اورژانسی سزارین شدم
طبیعی
من کلا از هردوش می ترسم 😂
صادقانه سزارین بهتره
ولی میگن بدن با بدن فرق میکنه
ببین هرکدوم معایب و مزایای خودشو داره.شما باید ببینی و دکترت تشخیص بده که بدنت کدوم معایب و مزایا براش بهتره ک اسیب کمتری ببینه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.