زایمان طبیعی یا سز اختیاری
کدوم بهتره

۱۴ پاسخ

بستگی به توان و استانه درد خودتون داره من در خودم‌نمیبینم طبیعی پس قطعا سز اختیاری میرم با ارامشو با استرس کمتر

صددرصد سزارین

من زایمان اولم طبیعی دومی هم حتما طبیعی

سزارین اختیاری تا ابدددد

من طبیعی زایمان کردم راضیم ولی به بدنت و تصمیم دکترت ربط داره

هیچ کدوم بهتر نیست هرچی که خودت و دکترت با مشورت برات انتخاب میکنین هر کدوم ی حسن و ضرری دارن من انتخابم سز اختباریه همه میگن طبیعی بهتره خب من احساس میکنم نمیتونم اگر میتونی طبیعی .
خیلیا از سز راضین خیلیا از طبیعی

من طبیعی زایمان کردم و راضی بودم
بستگی ب شرایط بدنت داره
من تجربه زایماننمو نوشتم دوس داشتی بخون

من سزارین اجباری شدم ولی خیلی راضیم از اینکه سزارین شدم

من هم درد طبیعیو کشیدم هم سزارین.
البته که بدنو مقاومت هرشخصی متفاوته
اما درد طبیعی وحشتناکه
سزارین حتی اگه دوهفته بعدش افتاده باشی تو جا(کع خیلیااااا همون دوروزه اول سرپا میشن)ولی بازم ارزششو داره اونهمه درد نکشی

قطعا سزارین

هر کدوم مناسب روحیات و شرایط و جیبت انجام بده با مشورت دکترت

الان ۵ سال سزارین شدم و دردی نمیدونم ولی چن ساعت درد طبیعی کشیدم هنوزم یادمه

صد در صد طبیعی میدونی طبیعی دردش برا قبل زایمانه سزارین دردش بعد زایمانه

اگر توانشو داری طبیعی
اما من انتخابم سزارین اختیاری بود

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی