ب نظرتون کریر بخرم یا نه

۱۲ پاسخ

بدرد نمیخوره و سنگین

منکه گرفتم ولی اصلاً بدردم نخورد

من که خیلی استفاده کردم

بجاش بنظرم روروئک بخری بهتره
هم می‌تونه راه رفتن یاد بگیره هم بازی میشه
ولی کریر بنظرم ماه اول فقط نیاز میشه
این نظرمنه

موقع کار تو خونه برا اینکه خیالم راحت باشه که غلت نمیزنه بیوفته رو صورت یا کلا جلو چشمم باشه میذاشتمش تو کریر

بستگی به خودت داره، من چون تو ماه‌های اول استرس میگیرم بچه رو بغل کنم حتمن کریر میخرم.

من تا ۶ ماهگی به دردم خورد

بخر والا خواهرم داشت خیلی لازمش میشو

بنظرم بگیر ب کارت میاد
منک خیلی استفاده کردم

خوبه ولی حواستون باشه بچه رو با کریر بلند نکنید چون وسیله حمل و نقل نیست

برا ماه اول و دوم نیاز میشه معمولا

بنظرم برای ماه های اول خوبه

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان👶👶😍 مامان👶👶😍 قصد بارداری
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهانِ باباش🍼 مامان شاهانِ باباش🍼 ۸ ماهگی