واکسن دوماهگی با یکی دو روز تاخیر هم میشه زد به من زنک که زدن گفتم میخوام فلان روز بیارم گفت بزار بگذره بیا زود نیا فقط نمیشه زد ولی دیر میشه زد
هر موقع واکسن زدن اون موقع باید ببری ربطی به تولد نداره با واکسن فلج اطفال باید دوماه تمام فاصله باشه
شناسنامه هم ۲۹ ام زدن یا یکم
اینطوری حساب نکن ۲۹ بدنیا اومده ۲۹ باید ببری اون واکسن ربطی نداره به این
بعدشم به طوری کلی دو سه روز اینور و اونور هیچ موردی نداره به همون اندازه هم از واکسن ۴ ماهگیش باید فاصله بندازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.