سلام خانما
من صندلی ماشین خریدم
کریر هم لازمه بخرم یا نه؟

۱۰ پاسخ

صندلی ماشین ۶ ماه به بعد قابل استفادس

این ساک حمل دختر منه البته اون موسلین رو خودم انداختم توش

تصویر

بهترین کارو کردی نه نگیر بنظرم یه ساک حمل بگیر

چون صندلی ماشین رو مناسب از نوزادی گرفتی دیگه اصلا نیاز به کریر نیست
خیلی خوب کاری کردی
کدوم مارک گرفتی ؟؟

یه ساک حمل سبک بگیر برا جابجایی
کریر نیاز نمیشه

هر کدوم جای خودش قابل استفاده اس ولی قنداق سوئسی بگیر برا دکتر رفتن و این چیزا خیلییی کاربردیه

کریر به درد‌نمیخوره

کریر استفاده ای نداره

کریر واقعا استفاده نمیشه
بهترین کارو کردی که صندلی ماشین گرفتی

ولی کریر از بدو تولد

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی