۲۲ پاسخ

خواااب

ی چای یا نسکافه با قلیون اییی 😥

گهواره گردییی🤣

یه دستت قلیون یه دستت پیک پاها دراز روت پتو،نهایتا بتونیم تو خواب ببینیم اینارو😅البته خوابی هم در کار نیست🤣

چ موقعه بارونه

دودول

وای اینجا که یه بادی اومد صدای بدی داشت من که خیلی ترسیدم 🤦‍♀️😬

اسم دختر گلت حنا یا هانا ؟؟؟

شییییر 😈😈😂😂😂😂

روم نمیشه بگم🙊😂

ع ر ق 😐😂 البته خودم نخوردما ولی خب اینایی که میخورن شنیدم تا بارون میاد میگن بریم بخوریم

بغل گرم و نرم همسررررر بعدشم صبح حموم لازمی😁😁😁😁

بساط لحو و لعب بعدش اونی ک دوستمون گف استیکر گذاشته😂

خواب نازنینم کجایی🤣😬🤦‍♀️

ی پتو نازک دورت با خیالللللل راحت چای بخوری چشاتو ببندی بعدش ی دل سیر بخوابی

بچه داری😂

دور دور

خواب وایی چقدر میچسیه

هیچی دیگ نمی چسبه

😈🍆

خوااااب راحت😅😅

دور دور هات چاکلت

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی