من قبلی شدم این یکی بارداریمم سرکلاژم
بشی بهتره ریسکه چون نمیدونی ک اگه سرکلاژ نبودی هم تا اخر پیش میرفتی یانه.من اولی رو شدم دومی هم دکتر خودم و سونو گفتن انجام بده ک تا انجام بدم باز روند کاهشی خودشو نشون داد و خوشحال شدم ک ریسک نکردم و انجام دادم.
نه چند نا از اقوام ما فقط بچه ی اولشون سرکلاژی شدن
بعضیا نمیشن
باید دید سرویکس
چجوریه .... اگه زیاد باشه هم استراحت مطلق میده
من پسر قبلیم سرکلاژ شدم
این دومی رو هم شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.