سرکلاژ کنی باید شیافتو مقعدی بذاری یا واژینال

۶ پاسخ

خانومایی که شیاف و مقعدی میزارید دلیل بر این نیست که چون مقعدی میزارید پس بهتره.
لطفا تحقیق کنید و با اطلاع کامل نظر بدید.

واژینال جذب بهتری داره و به رحم نزدیکتره.منم واژینال میزارم

دکتر به من گفت واژینال . خانما من ۳ روز پیش سرکلاژ شدم بنظرتون دردای بعدش عادیه ؟؟ی بار سمت راستم درد میگیره ی بار سمت چپم خیلی میترسم

معقدی

من مقعدی میذارم

مقعدی بهتر

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد