خانومایی که شیاف و مقعدی میزارید دلیل بر این نیست که چون مقعدی میزارید پس بهتره.
لطفا تحقیق کنید و با اطلاع کامل نظر بدید.
واژینال جذب بهتری داره و به رحم نزدیکتره.منم واژینال میزارم
دکتر به من گفت واژینال . خانما من ۳ روز پیش سرکلاژ شدم بنظرتون دردای بعدش عادیه ؟؟ی بار سمت راستم درد میگیره ی بار سمت چپم خیلی میترسم
معقدی
من مقعدی میذارم
مقعدی بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.